czwartek, 10 sierpnia 2017

Maseczka rozgrzewająca pod oczy IVY Hot Eyes Steam, opinia

W ramach akcji ambasadorki kosmetycznej miałam przyjemność otrzymać maseczkę rozgrzewającą na oczy Ivy.
Formuła maseczki trochę mnie zdziwiła, do tej pory raczej oczy chłodziłam niż nagrzewałam.



Jak działa?
Po wyjęciu  z opakowania maska pod wpływem tlenu nagrzewa się do max 40°C. Zaczepiamy za uszy, nasuwamy na oczy i dodajemy się 10 minutowemu relaksowi.
Maska ma sprawić, że oczy będą wypoczęte, cienie pod oczami zmniejszą się a samopoczucie nasze będzie poprawione.


Moje odczucia.
Na początku poczułam miłe ciepło, oddałam się w stan odpoczynku, jednak po dłuższej chwili, gdy naczynka się rozszerzyły zaczęłam odczuwać niepokój i dyskomfort. Nie mogę powiedzieć że się zrelaksowałam. Produkt nie nadaje się dla moich wrażliwych oczu.
Jeśli chodzi o efekty to skóra rozjaśniała, wygładziła się na kilka godzin.
Niestety uczucia towarzyszące sprawiają że do tej maseczki nie powrócę.

Na koniec dodam tylko, że maseczka trzyma ciepło do dwóch godzin. Jedna osoba może trzymać ją max 15 minut. Można jej właściwości wykorzystać dla kilku osób lub ogrzać inne części ciała ( wypróbowane na brzuchu, super relaksik).










Czy warto?

Tak, choćby z ciekawości, ale nie każde oczy odczują z niej przyjemność.

A Wy lubicie takie ciepłe kompresy?

3 komentarze:

  1. To trochę szkoda...U mnie tez nie sprawdziłaby się.:( A jak były zapisy do testów, to myslałam ze to bd hit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu odrzuciło mnie to, że maseczka nagrzewa, a nie chłodzi... Po całym dniu przed komputerem ostatnie o czym marzę, to dodatkowe nagrzewanie okolic oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń